marți, 23 aprilie 2013

Cotton Candy Bouquet!

Buna dragilor, in sfarsit a venit primavara si pe meleagurile noastre...pomi au inflorit, iarba a incoltit si totul este asa minunat.

Inspirata de primavara eu m-am decis sa creez un nou buchet pentru voi, un buchet luxos,  plin de grandoare, puritate dar si gingasie, acesta numindu-se Cotton Candy!

Am ales o forma putin rotunda care ma duce cu gandul la un elegant buchet de mireasa, apoi am adaugat 7 trandafiri albi si roz si 5 garofite jucause... dar ... totusi lipsea ceva, aveam o culoare perfecta dar nu era cea ce imi doream... cand am gasit aceste mici anemone zambarete care au facut din acest buchet unul PERFECT!
Am adaugat si putina verdeata, fiind primavara aceasta nu putea lipsi si am legat toate aceste minunate flori proaspete cu o panglica roz si totul este pregatit pentru a incanta privirea oricarui pamantean.

Daca buchetul meu va cucerit si doriti sa ajunga la persoana draga voua, tot ce trebuie sa faceti este un click aici , iar noi il vom livra prompt, de asemenea poti adauga langa acest minunat buchet o cutie de bomboane de ciocolata sau un ursulet tare dragalas de plus , toate acestea gasindule in sectiunea "Cadouri" sau cu un click aici.



Deoarece pretuim fiecare client si orice banut economisit conteaza, iti oferim TRANSPORT GRATUIT IN CLUJ SI TIMISOARA, de asemenea orice buchet care se afla pe site-ul www.florilacluj.ro il puteti comanda pentru orasul Timisoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu